Eğitimciyim, bebeğim 14 aylık ve bebeğime hamilelikten itibaren kitap okuyorum, şarkılar söylüyoruz, sürekli konuşuruz, onun da konuşması için sessizlik imkan sağlıyorum, her anlattığını anlamamaya çalışıyorum ve konuşması için fırsatlar yaratıyorum, parktayız her gün, haftada 2-3 gün misafirlikteyiz, oyuncaklarla evcilik vs sürekli oynuyoruz. Taklitler, oyunlar… dediğim her şeyi anlıyor, komutları uyguluyor, yetişkinlerin bilmediği hayvanları dahi bulup gösteriyor sorunca ama konuşmuyor. Kafama takmıyorum ve gülüyoruz konuşmamasına. Yine de eksik yaptığım bir şey var mı merak ediyorum.