Kızlar merhaba bebeğim 2 ay 12 günlük,4-5 gündür uykudayken bağırarak ağlıyor uyutuyorum beşiğine koyuyorum yarım saat sonra tekrar ağlıyor şiddetli şekilde gözüde kapalı bu arada anlamıyorum neden acaba? Gündüz öyle değil ama 4-5 gündür geceleri bu şekilde,normalde acıktığında hafif sesler çıkarırdı süt verirdim direk uyurdu tekrar ama ne oldu bu aralar anlamadım tok olduğundan eminim altıda temiz gazıınıda çıkarıyorum ama tüm bunlar olduğunda bile bu şekilde ağlamıyordu sık sık uyanıp ağlıyor