Çok teşekkür ederim hepinize gaz damlası kullanıyorum,her beslenmeden sonra mutlaka üstten gazını çıkartıyorum, ilk çocuğum kolik olduğu için gaz damlası,kiraz çekirdeği vs hepsi hazırda vardı onları da denedim. Bize doktor sarılık olmaması için mama da ver demişti 4 beslenmede bir mama veriyorum iki çay kaşığı dün iki sefer verdim mamayı acaba mamadan dolayı mı oluyor bugün ilk kontrolümüz var inşallah mamayı bırak der 😔 eğer sebebi o değilse yediklerimden dolayı olduğunu düşünüyorum çünkü bu sabaha kadar ayaktaydik kakasını yaptıktan sonra sabaha karşı emzirmelerimde hiç aglamadi gazını çıkarttım ve uyudu