Wine İyi geceler 🌸 Kızım için bebekken kamera almıştım, artık büyüdü kullanmıyorum. Satmak istiyorum ilgilenen olur mu acaba?
ozdenizzz Wine xiominin hangi modeli var 1 tane daha diğer odaya istiyorum da bir de ne kadara düşünüyorsunuz.