mercankus fıtrat olarak uyku sevmıuor olabılır
Buna çok katılıyorum. İlk kızımda uykusuzluk çok nadir çektim. Hatırlamam öyle çok zorlandığımı. Ama 2. Kızım doğduğundan beri asla uyumayı sevmiyor. Doğum yaptığım gün hemşireler bile diyordu, yenidoğan bebek uyur, gözleri kapalı olur senin gibi kocaman açmaz, sen niye uyumuyorsun kız diye🥲 5 aylık oldu hala uykuyu sevmez, tek şansım gece uyku rutinine hızlı alıştı bi orda rahat ediyorum 😮💨