2 aylık olmak üzere bebeğim. yaklaşık 40 gün emzirdim güzelce ama yaklaşık 20 gündür sütüm sıfır neredeyse. Yaşadığım üst üste olumsuz şeyi kaldıramadım . Sonuç sütüm kesildi. Bebeğim mama ile büyüyor gerçekten çok vicdan azabı çekiyorum . Ne yapabilirim . Ne yaparsam yapayım artmadı