liyadenizinannesi Sorum başlıkta anneler yastık ne zman kullanilmaya baslanilmali ve yastık önerileri
Seryy_ liyadenizinannesi 3 yaşına girecek bir türlü sevmedi yastıkta yatmayı, bende bekleyeyim bakalım nasıl alıştırdı diğer anneler.
rosebud liyadenizinannesi oğlum 11 aylık olacak maalesef geceleri çok tıkanıyor Maraş’ta yaşıyoruz her taraf toz her şeyi deniyoruz açılmıyor o yüzden yastık kullanıyorum maalesef
zarifhanim liyadenizinannesi Eğer reflülü sürekli kusan bir bebek ise yenidoğandan itibaren kullanılmalı. Bir sağlık problemi yoksa 2 yaş.
liyadenizinannesi rosebud biz de şuan 11 aylık olduk ve evet çok tıkanıyor aslında bu yüzden yastık kullanmak istiyorum
Oyle-iste liyadenizinannesi 3 yaşında biraz biraz başladım 3.5 olmak üzere yastıkla uyuyor. Uyurken döndüğü için kaydığı da oluyor tabii.
Pamukhanim_ liyadenizinannesi 13 ay 23 günlük 1 haftadır kullanıyorum ama burnu tikanik hasta rahat uyusun diye
sessi liyadenizinannesi benim oğlumun geniz eti vardı 1 yaşında başlamıltım iki yaşında şu an yastıklı uyuyor çoğu zaman sarılıp uyur yastığa birde yan yatmayı seviyorsa kullanılmalı demişti doktorumuz 1 yaştan sonra