Kızlar bebeğim bronşit oldu antibiyotik kullanıyoruz yarında sağlık ocağına asi için çağırdılar bebeğim haftasonu kötüleştiği için ebeyi bilgilendiremedim. Yarın aşıya gitmesem erteletme şansımız olurmu acaba zaten hastayız bide aşı ateş yapabiliyormuş hepten kötü olur yavrum diye korkuyorum