Selam herkese kafamı çok kurcalayan bir soru ile geldim , oğlum 7 aylık, ek gıda dönemine geçtiğimiz den beri kafalar karışık. Üst dişleri geliyor oldukça kabarık, uzun zamandır geceleri sürekli huzursuz uyanıyor dönüyor (uykusu bölünüyor diyebilirim) bende her öyle anında emziriyorum hem rahatlatmak hemde aç mıdır değil midir emin olamıyorum.
Formül mama desteği de alıyoruz ( raporlu , gıda alerjisi hassasiyeti olan bebekler için) ama onu günde 1,2 defa veriyorum özellikle gündüz vakti. Sebebi ise gündüz , uyanik ve alçıları açıkken aşırı odağı dağılıyor asla memeye odaklayamiyorum :((( Uykulu ve gece iken ise bir nebze içimi rahatlatıyorum çünkü emiyor…
Geceleri emzirme sıklığı, durumu nedir nasıl olmalı?
Gece emzirmesem, gündüz daha iyi mi emer?
Ek gıda ile beraber emzirme durumunun değişmesi normal mi?
Ben dogdugundan beri sık sık emziren bir anneyim, agladıgında/temas istediğini anladigimda/acıktıgında, sık sık emzirmek de açlığını tokluğunu kontrol edememek gibi geliyor, sanki?
Lütfen tecrübeli iseniz bu noktada yardımcı olun, fikirlerinizi merak ediyorum 🙏🏻🙏🏻🙏🏻🙏🏻🙏🏻