ikicocukluanis paranın ne olduğunu nasıl kazanıldığını anlattım mesela. İşe gittiğimizi, orda harcadığımız vakit ve emek karşılığında para verildiğini anlattım. Sonra alışveriş olana tavrı değişti. Bir kaç bir şey istiyorsa tek bir şey alabileceğimi söyledim yada çok harcarsa tatile çıkması zorlaşacak, uçağa trene binemeyeceğini anlatıyordum, o şekilde bağlantı kurarak önceliklerini belirlemeyi öğrendi. Sadece olmaz, hayır, yasak kelimelerini söyleyince tabi ağlardı. Bu kelimelerle onun istediğinin arasında bağlantı kuramıyor, analiz edemiyor, çünkü beyni daha öyle bir şeylerle karşılaşmadı o yüzden çözümü ağlamakla buluyor ve bunun işe yaradığının da farkında.