Zynpsare benimki de öyleydi ya sebep bulamamıştım
Yani sabret bence her gün sabret, odayi serin tut
Ben 24 aya kadar sabrettim, o uyurken öğlen iş yapmadim geçtim uyudum öyle öyle.hayatta kaldım
Öğle uykuları da maksimum 40 dakikaydi
Bak şimdi kesintisiz uyuyor ve öğlen artık uyan diye biz uyandiriyoruz yolun sonu aydınlık