betul97_ Aliasaf44 Bosch serie 4 aldım daha yeni çok memnunum. Ne uğraşıyormuşum boşu boşuna as, kurumasını bekle, topla derken tozuda cabası. Hayat kalitem arttı memnunum hiç çekme de olmadı
Beraninannesii Aliasaf44 Hoover ısı pompalı 9kg kullanıyorum benimde 4yil oldu alalı memnunum elim kolum🌸
Niyesordunbucevabi Aliasaf44 Hoover kullanmaya başladım on gün olacak çok memnunum şuanlık sıkıntısız
firstmama 4 seneye yakındır bosh seri 4 kullanıyorum cok memnunum kup kuru cıkıyor cekme kuculme yapmıyor pamuklu secip atıyorum normal başlarken 4 saat yazıyor ama max 2 saate bitiyor. Camasirin türüne göre kurutacagi süreyi kendi ayarlıyor
ssbkerem Arçelik kullanıyorum hiç memnun değilim, kesinlikle olası durumda Siemens alacağım. Etrafımdakiler ütüye bile ihtiyac duymuyor çoğu parçada, o kadar kırışıksız ve kupkuru🤝🏻
ssbkerem ates06 evet tüm beyaz esyalarim Arçelik çok pişmanım, ya bende sorun var yada bendeki cihazları “en iyi” diye almama rağmen berbat hahahaha😅😅😅 saatlerce kurutma mak bitmesini bekliyorum en iyi performans için en az 2 saat beklemem lazim diğer türlü hızlı tüm programlar iyi sonuç vermiyor bulaşık mak ve camarsir mak da dahil……..
Merve1507 Benimki Beko 9 kg 7 aydır kullanıyorum gayet memnunum büyük kolaylık çekme filan yapmıyor çamaşırlar da yumuşacık çıkıyor makineden ütülü gibi ve artık yumuşatıcı kullanmıyorum hiç gerek kalmıyor mis gibi evdeki toz oranı baya bir azaldı yani imkanı olan herkesin almasını isterim
vitability07 ssbkerem çekme yapıyor mu peki. Hangi programda kullanıyorsunuz. Benim de Arçelik sentetiğe attığım bir iki kıyafetim çekti bariz
Cihangiriinannesii Aliasaf44 ne alırsanız alın ama altustan ve yoğuşmalı kurutma makinelerinden kesinlikle uzak durun acayip çektiriyor kıyafetleri. Isı pompalı özellikte olanlardan bakın mutlaka
ssbkerem vitability07 ben dogrudan yıkanmış ıslak çamaşırı kurutmaya atmıyorum çünkü hiç sonuç alamıyorum saatler sonra kuruyor giysiler, mak içi ise yığınla toz yaş yaş… genelde biraz çamaşır askıda serip kurutup nemi gidince atiyorum en azından tozunu falan arindiriyor, ayar olarak genelde “pamuklu”
betul97_ Aliasaf44 Serie 4 9 kilo olandan aldık. Hiçbir kıyafette çekme yaşamadım sadece eşime seneler önce outletten ucuz bir kısa kollu aldık o sanki boydan çekmiş diğerlerinde bir şey olmadı