asmkkx selamlar geri cekme ile hamile kalan var mi arkadaslar sorum budur ahhahahaha ben prezarvatiften devam da merak ediyorum birde kaç yasindayken kaldınız
esraalic asmkkx olmaz mı en çok öyle kalınıyor zaten ben çok şükür kalmadım umarım da başıma gelmez gerçi ben hap kullanıyorum artı olrak
deniz3523 Var Ben😃 geri çekilme + doğum kontrol hapıyla hamile kaldım 35 yaş doktorum hamile kalman zor demişti polikistik overım var. Çocukta istemiyordum.
deniz3523 esraalic evet düzenli kullanıyordum 6. Ayda hamile kaldım. Olcağı varsa oluyor gercekten. Riskim cok düşük olmasına rağmen Cokta dikkat ediyordum
hamcokelek33 asmkkx hapla kalan çok var komşumuz 40 yaş üstündeydi düzenli hap kullanırken hamile kaldı. Israrla düzenli de kullansanız dikkat edin diyor hatta
ipekbocegim37 asmkkx 🤚 kizim 3 buçuk yaşındaydı. Başka bir korunma yöntemi de kullanmıyorduk. 2. Kızım şuan 7 aylık., doğumdan sonra adetim düzene girince hemen spriral taktirdim. Ama hala tedirginim. 🙈🙈 Biz o lemimizi aldık artık takdir Allah’tan 😌
yesilev asmkkx ben de geri çekilme ile senelerce korundum ama daha fazla kaçamadık hamile kaldım 🫣 şimdi hap kullanmayı düşünüyordum ama onunla da kalan varmış