Hafsa_23 en iyi ben anlarım cnku bebeğim tam 1 buçuk ayllikken başladı meme reddi tabikide dışarda emziremicegm yer varsa sagip biberonda veriyordum imkansz gündüzleri almıyordu ilk isim bıberonu bırakmak oldu hiç bir deodorant parjum kullanmadım duş jelimi degismedim bnde sürekli uyutup öyle veriyordum geceleri emiyordu bn bu şekilde hep yendim dört aya kadar meme reddi yaşadık arada kndiliginden alıyordu snra yine eskisi gbi oluyordu sana tavsiyem asla emzirmekten vazgeçme sabırlı ol geçecek ve memeye bağlı kalacak bnmki şuan 6 aylık