İyi akşamlar arkadaşlar 8 aylık kızım var öncesinde yaşadığımız ama bu sefer geçmeyen hiç bir hastalık belirtisi olmadan başlayan öksürüğümüz var öncesinde doktora gıttıgımızde zatidn sanırım suan tam hatırlayamadım damla kullandık geçmişti o zaman burun akıntısı da vardı her neyse gecmıstı şimdi öksürük başladı özellikle uyuduğunda başlayan kusacak duruma gelıyo nerdeyse yani neden kaynaklı olabılır gece yatagıns yatıyo çocuk öksürük krizi geliyo gündüz bu kadar Olmuyo ya uyuyamıyor resmen