Nacafa newwmommy normal setleri evet kalitesiz hatta bende graniti de var iğrenç ötesi bir şey ama çeliğim çok iyi tek köyü yanı biraz pahalı bir set
havvaya newwmommy 3 tencere alacağına bir tane al tam al kafasındayim galiba bende. Bende de karaca var ve çelikler yine iyi de granitler bir işe yaramaz .
NariNariKiminYari newwmommy çelik tencerenin 18/10 olması yetiyor bence bende hascevher de var zwilling de var kayınvalidemde aryıldız var ablamda korkmaz var hiçbirinin birbirinden farkı yok bence
newwmommy havvaya granit değil de döküm alıcam bu sefer dökümü taç alıcam yaa şimdiden karar verdim yorumları da güzel görümcemde ondan kullanıyor ben de bir kere ondan alıp kullanmıştım güzel o çeliğe de karar verirsem bakalım
NariNariKiminYari newwmommy %18 krom %10 nikel demek aslında. Paslanmıyor daha dayanıklı oluyor ve daha sağlıklı. Ben çatal bıçak takımı alırken bile 18/10 olmasına dikkat ederim gıdayla temas ediyor
havvaya newwmommy güzel duruyorlar aslında . Siyah olanın kenarları düz olan varsa öyle alabilirsin girintili çıkıntılı olunca yıkamak zor olur gibi.
zeyinci newwmommy Ben Çelikleri jumbodan aldım çok memnun kaldım Korkmaz ve aryıldızda çok güzel onlarında tekli tencereleri var bende onlara da bir bakmanı tavsiye ederim
hamcokelek33 newwmommy karaca biodiamond aldım çeyizime güya on yıl garantiliydi. 2 senede soyulmayan yeri kalmadı fişini de kaybettim garantisine göndersem nolacak bilemiyorum. Ben de döküm almak istiyorum 2 tane lava döküm alsam yetecek gibi
zeyinci hamcokelek33 karaca garanti süresinde tencereleri götürünce alıyormuş öyle söylenmişti bana benimde öyle çizildi keşke getirseydiniz dediler bi sorun isterseniz
alparslannmom1 karaca sakın alma hiçbir şeyi iyi değil çelik tencere aryıldız çok kaliteli korkmazda güzel