Kızlar merhabalar cuma günü doktora gittim sağlık ocağı gönderdi betam 28.7 idi bazı yorumlarda gormuşsunuzdur belki neyse gittim doktor alttan baktı bir aylık dedi keseyi görüyorum dedi ve kesenin yanında da Sıvı varmış stajyerlere anlatıyordu neyse sonra benden kan istedi kan recetesinin altında da progesteron yazıyordu hiic duymadım ve doktor hanımda hiç bahsetmedi açıkçası benimde o an aklıma sormak gelmedi odadan çoktan çıkmıştım ama progesteron nedir bileniniz varsa bnei bir aydınlatsın lütfen korkuyorum..