cnss23 ben doğduğundan beri hiç ıslak mendil kullanmadım Pamuk hep kullandım bizde pişik yoktu kol içlerinde yanaklarda vardı gösterdik egzema dendi kan tahlili yapıldı Özel mamaya başladık onun sayesinde yayılmadı şimdide bir krem yazdı onu kullanıyorum geçmeye döndü gelişimde herhangi bir sıkıntımız yok çok şükür 4 ay 1 haftalık 7,5 kılo 65 cm kakada kam olamadığı sürece gelişimi iyi olduğu sürece korkulacak hiç bir sorun yok 5 doktora götürdüm tek bir tanede kalmadım Tecrübelerim bunlar güzel anne 🌸