Merhaba arkadaşlar kızım 18 aylık olduğunda yeni bebeğim doğmuş olacak inşallah bebek arabası arayışına girdim sizce alt alta olan ikiz arabalarına mı bakmalıyım yoksa tek araba yeterli olur mu ? Tecrübeli annelerim yorum öneri yazarsa çok sevinirim ❤️