aybarsmomyy 38 derece koltuk altında şimdi normale düştü ama kafası yanıyor sirkeli su yapıyorum chatcpt sirkeli su kullanma dedi bilemedim. 6 diş çıkardı hiç böyle ateşi olmamıştı
benanne13 aybarsmomyy merhaba diş ateş yapmaz, sirkeli su soğuk ıslak bezle uygulama vs yapmayın doğru bilinen yanlıslardan biri. Üstünü inceltin soyun vücut ısısı düşer. Ateşi 38,5 ve üstü oldugunda ılık duş aldırın ve doktorunuzu arayın.
benanne13 aybarsmomyy bir de bebeğin vücut ısısınızı her zaman popodan ölçmek en doğru sonucu veriyor. Direkt vücut iç ısısını verdiği için ama bebeğiniz izin vermezse diğer garanti olan kulaktan ölçmek diğerleri yanıltabiliyor.
[silindi] aybarsmomyy aynılarını yaşadı başka hiçbir belirti olmayınca diş sandım. Bizimki bir haftadır yemek yemiyor asla sadece mama içiyor. Başka bir belirti yok. Boğazı kızarmış doktorumuz antibiyotik başlattı kulak damlası verdi ağrı oraya da vuruyor galiba diye bir de yemiyor diye iştah için şurup verdi. Ateş sadece iki akşam sürdü sadece akşamları çıkıyordu. Onun dışında keyfi de yerindeydi geçmiş olsun bir doktora görünün
Kaktuskadin aybarsmomyy şu an aynı şeyleri yasiyoruz hastaneye götürdük kanları temiz influenza rsv temiz sadece hafif cigerde enfeksiyon var dedi ama çok hafif o yapmış olabilir mi bilmiyorum bizde dış diye dusunuyordukk
aybarsmomyy benanne13 şuan vücudu normal ateşi de 37.9 oldu ama kafası yanıyor işte 🥺 8 aylık ne yapacağımı şaşırdım of
smileylaylom Bende diş için ateşlendi sanmıştım ama el ayak ağız hastalığı geçirdi oğlum, ateşi düştükten sonraki günde döküntüler çıkıyor
aybarsmomyy smileylaylom üst iki dişi de patlıyor onlar yapıyor yüksek ihtimalle ama salgınlardan etkilenmişte olabilir. İlaç vs kullanmayı seven biri değilim zaten 8 aylık daha
benanne13 aybarsmomyy cok paniklemeyin bence hepimiz böyle durumlar atlatıyoruz sakin kalın 🙏🏻 bence üstünü inceltin yavas yavas düser atesi insallahhh eger farklı bisey hissediyorsanız doktora gidin. Anneler hisseder ♥️
aybarsmomyy [silindi] olmadı yarın geçmezse doktora götüreceğim ama iştahı normal akşam üstü baya çorba içti ve emiyorda zaten 8 aylık çoğunlukla anne sütü alıyor
aselkussum aybarsmomyy canım dişler bazen boğaz enfeksiyonu yapıyo muhtemelen öyle bişey yasiyodr çünkü sadece dış ateş yapmiyo
aybarsmomyy benanne13 teşekkür ederim içimi rahatlattınız 🥺 Şuanlık iyiyiz ağlama yok sadece kafası sıcak üstünde zıbınla tutuyorum altında eşofman var çorap yok bakalım yavaş yavaş düşüyor. Ben grip olduğunu düşünmüyorum çünkü dün çok iyiydi gece bir anda ağladı hep diş sancısı olduğunu düşünüyorum
[silindi] aybarsmomyy diş ateşi 38i geçmez diyor doktorlar başka bir belirti yoksa diş olabilir bizimki 38i geçmişti çünkü. Siz takipte kalın sıcakta tutmamaya özen gösterin bir de sirkeli su iyi değil normal su ile yapabilirsiniz inşallah bir daha çıkmasın ateşi 🙏🏻
Mukaddes_5 aybarsmomyy canim dis atesi 38 i gecmez gecerse enfeksiyondur. Sana tavsiyem elleri ayaklari soguksa cirap gecir isininca cikar sadece kafasina suyla kompres yap huzursuzluguda varsa calpol verebilirsjn yavrucak bosuna aci cekmesi he bide karanfil kürü var cok ise yariyor onu yap hem dogal