gvnkrm Eylülde 3 yaşına girdi kızım. Vurma hariç dediğiniz Herşey var. Sürekli ağlıyor sürekli sesi yüksek çıkıyor. Herşeye hayır dşyor. Çözümü yok en azından ben bulamadım sakince ılımlı şekilde davranıyorum belirli sınırlarda yiyeceğine, giyeceğine, ne oyun oynayacağımıza o karar veriyor. Her gördüğü şeyi almak istiyor markette oyuncakçı da tadını bilmediği şeylere bile ağlar oldu bu süreçte bizde çok zorlanıyoruz ama yapacak birşey yok bol bol dışarı çıkarıyoruz enerjisini atsın diye