Kızlar selam, bebeğim 11 aylık doğduğundan beri kolu sol kolu hep ağzında deli gibi diliyle yalıyor orayı kolu hep ıslak. Doktora gösterdim nemlendirici krem verdi ama yok geçmiyor başka bir kremle sarmaya başladım sargı bezi pamuk falan . Asla geçmiyor ne yapacağımı şaşırdım ya imdat nasıl vazgeçireceğim bu huyundan