minikbeyd baba yokken yaşıoeum bu durumu fazlasıyla yemek yaparken bile kucağımda eşim ek işte çalışıyor eve geç gelio görmüo fazla tabi ki özlüo vs. Ama eşimin zaten az görüo die herşeye evet demesi sinirimi bozuyor otorite kuramıorum. Bana sabahtan beri herşeye hayır diyip ağlatıosun dio. Hayır dediğim şeyler; babasının kucağında babasına yemek yedirip kendi yememesi, tornavida istediği için vermemem, altı çişli değiştiriyim dedim baba dedi git babana değiştrisin dedim die ağladı oyuna çevirdi. Yani bilmiorm ben kötüyüm heralde oturdum ağlıcam o raddedeyim