Merhaba bebeğim 73 günlük.41. Günden beridir de kolik başladı.Sorun şu ki başlarda akşam 6-7 gibi başlayan uykuya direnme ve ağlama krizleri şuan bambaşka bir şeye evrildi gecemiz gündüzümüz karıştı.Bebeğim akşam 6 dan sonra asla uyumuyor ama ağlamıyor da 23.00 da bir başlıyor ağlamaya gece 01.30 a kadar.Sonra susuyor ama uykuya direniyor asla 5 den önce uyumuyor bu son bir hafta böyle geçti.Mahvoldum tabi bende.Gündüzümüz gece gecemiz gündüz oldu.Gündüzleri akşam 6 ya kadar iyi uyuyor sonrası halay.Damlalar denedim işe yaramadı hepsini kestim ben de.Sorun zaten şu ki masajla öyle böyle gazını çıkarıyor kakasını yapıyor.Her emmeden sonra mutlaka gazını çıkarıyoruz ona rağmen ne uykuya direnme bitiyor ne ağlama.Duş da rahatlatmıyor her türlü sesi de denedik ama nafile.Battaniyede sallıyoruz o zaman ağlamıyor diye tavana hamak kurduk ona da bağışıklık kazandı anlıyor battaniye olmadığını.Artık biyolojik imkanlarım elvermiyor hastalandım ağzımdan yüzümden uçuk çıktı artık ne yapacağımı şaşırdım çözebilen lütfen yardım edebilir mi🥹