Busraa15 ben hem meme reddini önlemek hemde eds ile mamayı emdikçe sütüm artsın diye eds ile devam ediyorum. Günde 1 (gece yatarken) bazende akşam üzeri huysuzlanirsa (gün boyu memedeyiz süt ister istemez azalıyor) mama veriyorum zaten. Göğüslerim doluysa sıkıntı olmuyor ama dediğim gibi akşam üzeri 4-5 gibi azaldığında memede sinirleniyor bazen haklısınız.ama biberonla verip (ki çok daha kolay biberon özellikle tek başımayken eds yapmak çok zor) meme reddini goze alamıyorum tüm zorluklara rağmen eds'ye devam 👍
Buarada dediğim gibi tek başıma eds ile mama verirken zorlandığım için sağ göğsümden vermek daha kolay oluyor sag gogsum daha doludur hep sol daha sonuktur 😙