AselMeva
Kızlar bebeklerinize nerelerden alışveriş yapıyorsunuz özellikle kapıda ödemeli varmı site yada insta sayfa 🙋🏻♀️
Derinim
Zara ağırlıklı alıyorum,h&m ve koton da alıyorum bir kaç parça panço var ama kotondan memnun kalmadım soldular tavsiye etmem,çorapları waikikiden ve e bebekten alıyorum sanırım koton dışında memnunum
AselMeva
Lcw kotondan alıyorum bende lcw kalıpları büyük oluyor hep manisada h&m yok iZmire gidince aklımda oraya bakacağım insta da birçok sayfa var hep aynı modeller var oralardada ali expresten alan oldumu hiç
Ozlemaydin
Emucuz bebek merketi itegrmadazbk
tuzvelimon
H&M, lcw, Zara, marks&spencer, carters ve e bebekten alıyorum ama H&M’in çıt çıtları ters geliyor elime yine de en sevdiğim parçalar ordan 😅