Merhaba kızlar bebeğim 7 ay 11 günlük ((:
yaklaşık bir aydır sürünüp dönüp gidiyordu ve bugün tam olarak artık emekledi hızlıca, çok duygulandım yine.. 🥲
Buraya ilk desteksiz otururkende post açmıştım içimdeki duyguları burayada taşımak istiyorum ve yıllar sonra baktığımda görmek istiyorum bu anları, belkide çocuğuma gösteririm.
Seni çok seviyorum annecim💙🥰
Bugün yine çok duygulandırdın beni sağlıklı hayırlı ömürlerini göreyim, hep beraber.. 🧑🧑🧒❤️
(Cümlemizin inşallah)