Kızım 3 aylık 1. Ayından sonra kucakta durmayı sevmemeye naşlamıştı hala devam ediyor inanın yerinden kaldırıp örtü üstüne bile koyarken carıl carıl bağırıyor. Sadece uyurken piş piş istiyor o kadar hala omzumuzda ve yüzü öne gelecek şekilde kucağımzda durduramıyoruz. Bu normali böyle olan varmı bebeği. Hayretler içindeyim herkesinki kucak delisi olur benimki yok. Emmeyide bıraktı bu yüzden kaldırıp memeue getiriyorum diye