Denizkiziyiz Arkadaşlar merhaba, kar botu alcağım ama kalıbları nasıldır bilmiyorum onlien alıcam ama normalde giydiği numara mı olur yoksa 1 beden büyük mü aldınız
bezelyem65 Denizkiziyiz alacağınız ürünün yorumlarıma bakın illa ki orda kullanıcı yorumlarında kalıp hakkında yorum yapmışlardır yorum yoksa da satıcıya soru sorarak öğrenebilirsiniz çünkü her markanın kalıpları değişiklik gösteriyor
sencokbiliyon Denizkiziyiz tamamen alacağınız ürüne bağlı. 3 tane kar botum var. 37-38-38 numara. Hiç biri ayağıma tam olmuyor. 38 lerin biri büyük gelirken diğeri küçük geliyor. Yorumları okuyarak almalısınız.
Denizkiziyiz bezelyem65 evet yorumları okudum kimi tam demiiş kimi bi beden büyük alın demiş bilemedim kışın kalın çorap ile giyince tam oldu demişler filan iade yapamayız çünkü gelince o yüzden tam beden alayım dedim. Çünkü tek gelen ptt kargo vee biz kırsal bi kesimde yaşıyoruz iadeye gidemem de