damlaz büyük kızım bebekken hep parmak ucunda yürürdü 8 sene evvel o zamanlar otizm diye hastalık yaygın değil miydi yoksa biz mi bi haberdik kızımın yuuruyusu hoşuma giderdi hiç aklıma hastalık gelmezdi şimdi olsa kesin otizm der kendimi yerdim her gün galiba bence her belirti otizm değildir korkutmayin kendinizi boşuna geçicidir yürüyüşü başka belirtiler yoksa normaldir yani