kedili1anne
Bel değil fakat deli gibi sırt ağrısı yaşadım en az 6-7 ay emzirmekten olduğunu sonra fark ettim çünkü kambur durup kasıyordum kendimi.
Bu yüzden ortopediye de gittim MR çekildi beyin sinire falan da gittim fıtık başlangıcı gibi bir şey söylediler bacaklarıma az vuruyordu benim, öyle böyle derken zaten hidrosefali olduğumu da öğrendim şansa bu süreçte, yani beyin sinire görün derim çünkü doktor bana ne olursa olsun ortopediye değil her durumda bize görünmeli ağrısal vakalarda hastalar demişti.