Kızım bugün tam 7 aylık oldu ancak kimseye karşı bir bağlılık belirtisi göstermiyor. Ne bana ne babasına ne de başkasına. Çağırsam uzanmaya çalışmaz hatta kaçmaya çalışıyor. Ben saatlerce yanında olmasam beni aramaz. Benim bulunmadığım ortamda rahatsız olmaz. Genel olarak mızmız ve huysuz ama bu anne yokluğundan kaynaklı değil. Genel hali bu. Temastan hiç hoşlanmıyor. Elini bile tutmak istesem huzursuz olup çeker. Hatta kucağıma aldığımda yüzü bana dönük asla durmak istemiyor. Yüzü dışarıya dönük şekilde durmak istiyor. Tutmaya çalıştığımda da ağlıyor ve kendisini bir şekilde çevirmek için zorluyor. Beni ya da başkasını gördüğünde bir sevinme belirtisi göstermez en fazla 5 saniye bir küçük gülümseme gibi gülümseyip sonra hiç umursamaz. Çocuğu bu şekilde olan, sonradan düzelen ya da bir problem olan var mı? Kafayı yemek üzereyim ciddi anlamda. Hergün bunları düşünmekten psikolojim alt üst oldu. Önerilerinize görüşlerinize ve yaşayan varsa sonradan düzeldiğine dair deneyimlerinize çok ihtiyacım var