susamtanem_
Ben de önde oturmaya başladım 1,5 yaşına gelince
Çünkü benim kullandığım zamanlar da kimse olmuyor yanında, alıştı arkada tek takılmaya
Eşim kullanınca da artık önde oturuyorum
Extra bir ayna aldım, sağa sola çevriliyo. Sürerken de ön koltukta otururken de görebiliyorum iyi oluyor