Pogcayanakannesii 1,5 yaşında oğlum yeni yürüyor düşe kalka☺️ hangi ayakabı uygun acaba nasıl ayakkabı almalıyım. düz taban ayakları ayrıca
Pamukhanim_ Pogcayanakannesii biz vicco aldık doğum gününde de LCW ilk adım ayakkabısi hediye gelmişti vicco daha iyi
Pogcayanakannesii Pamukhanim_ vicco da kalıp değişiyor nedense ya kalitesi güzel ama büyük almak gerekiyor herhalde. 5 yaşında oğluma giydiğinden büyük alıyorum hep
Pamukhanim_ Pogcayanakannesii 20 giyiyor kızım 21 aldım ama bilerek yani 4 ayda numara değişiyor diye kalın çorapla tam oluyor