Kızlar 4 aydır korunma iğnesi yaptırıyorum ama sanki fazlaca bi sinir ve kilo yapıyor gibi hissettim 2 çocuğum var biri 3 yaşında diğeri 8 aylık bı daha düşünmüyorum kazaya da uğramak istemiyorum:) hormonsuz spiral kullanan var mı nasıl yan etkisi falan oluyor mu