Kıızlar 11 aylık oğlum yaklaşık 2 aydır süren iştahsızlığımız var. İlk ay dişine bağladım 3-4 diş birden cıkardı çünkü hastalandı falan düzelir diye bekledim ama bu ayda hala devam ediyor. Doktora götürdüm geçen gün 9,5 kilo çıktı 100-200 gram falan almış doktora söyledim belki raporlu mamadan falan yazar diye ama normal kilosu gerek yok zorlamayın diyip yolladı. Ama artık gerçekten işkenceye döndü yemek saatlerimiz ne versem gerçekten abartmıyorum ağzından çıkarıyor tükürüyor koca gün boyunca ben zorlamasam agzına lokma koymuyo. Güzellikle veriyorum oyun yapıyorum kendi eline veriyorum yeter ki yesim diye ama yok asla yemiyor sadece mama içiyor günde 4 -5 biberon. Varmı bu durumu yaşayıp düzelen şunu yaptım faydasını gördüm diyen yada doktora başka nereye götürmeliyim gastroloji bölümü falan bakıyor mu buna bide oraya götürsem ? Uzun oldu biraz ama cevaplayabilir misiniz lütfen 😬