Kızlar ileri derecede egzamam var ve sadece 1 krem ile geçiyor onu kullandığım için emzirmiyordum ve sütüm yetmiyordu doymuyordu.Sonra tamamen mamaya döndük ama şuan anne sütü de vermek istiyorum kremi kullanmaya bıraktım emzirsem sorun olur mu bilgisi olan var mı