hatytncer Merhaba güzel anneler. 5 gün oldu doğum yapalı bebeğim küvezde sürekli hastaneye git gel yaparken üşütmüşüm. Ne yapabilirim önerileriniz var mı hangi bitki çaylarını içebilirim bilginiz var mı bir an önce bebeğim çıkmadan toparlanmam lazım
vitability07 hatytncer parasetamol içeren ilaçları alabilirsiniz emzirirken güvenli Parol gibi. Halsizliği ağrıyı alır biraz. Bol bol su içip dinlenmek en iyi çözüm ama git gel bir de lohusalık çok mümkün olmuyordur tabi. Ilık şeyler için bol bol c vitamininden zengin yeşillik tüketin. Maalesef ilaç kullansan bir hafta kullanmasan yedi gün sürer derler soğuk algınlığı için. İlaçlar hemen geçirmez yani. Parol biraz toparlar en azından
gizememre hatytncer tamamdır etiket ekleyeyim bilen arkadaşlar ona göre yardımcı olsunlar süt verirken her şey kullanılmıyor çünkü , sağlıkla büyük inşallah geçmiş olsun 🥰