durbakalim Kullanıp memnun kaldığınız mama sandalyesi önerilerinizi bekliyorum.Mama sandalyesi alırken nelere dikkat etmeliyiz?
mondecaidensecmeler durbakalim ben oğlumda kullanıyorum birinden geldi ama markasını bilmiyorum memnunum
sudenaz0 durbakalim ikeanınki çok övülüyor ben onu denedim ama benim kızım aşırı hareketli ve bi tık kiloluydu ben kraft chef aldım ilk başta keşke daha minimal alsaydık diyordum ama şuan iyi ki bundan almışız diyorum kızım onu devirir veya kendini atardı bu sandalyede bile ayakta yemek yiyo
Asyaveannesi04 durbakalim ikea antilop kullandım ve çok memnun kaldım, taşıması, temizlemesi, sağlamlığı çok iyidi kaldırdım şimdi 2.bebeğime kullanacağım inşallah
goldengate durbakalim babycare. Uc kademeli ve yatabiliyor ve uc kademe dusurebiliyorsun. İki tepsisi var. Dedtekleyici yumusak sungeri var. Memnunuz biz
aslhns durbakalim Mama sandalyesi seçerken ayak desteği olsun , çocuğun ayakları sallanmamas diyor bazı doktorlar tekrar alacak olsam buna dikkat ederdim