zeyinci Kızlar merhaba sürekli kasık ağrısı için size danışıyordum ağrılarım geçmedi çokta kafaya takmıştım :( idrar yolunda enfeksiyon varmış o yüzdenmiş bir tane toz ilaç ve antibiyotik verildi sizler kaç günde geçirdiniz yaşayan varsa
brfnbt zeyinci o toz kullandığınızda baya rahatlatıyo gece içip yatin bi süre mesanenizde kalması gerekiyor bir kaç güne antibiyotikle hızlıca toparlarsınız bol su tüketin faydası oluyor
UykuPerisi_ zeyinci o toz işe yarıyor baya. Ne zaman kullandınız ? Antibiyotik düzenli kullanın geçer. Bir de size tavsiyem içtiğiniz suya limon sıkın için o çok hafşfletip geçiriyor. Mutlaka limonlu su için ilaçlarınıza da devam edin geçmiş olsun canım.
zeyinci brfnbt evet dün gece içip yattım sabah baya iyiydim kasık ağrım hafiflemişti baya ama yine ağrıyor biraz biraz inşallah geçer
zeyinci UykuPerisi_ tozu dün gece kullandım yatmadan önce sabah kalkınca ağrım baya hafiflemişti ama şimdi yine var ağrı bakalım antibiyotiğe devam ediyorum çabuk geçmiyor heralde
zeyinci brfnbt çok teşekkür ederim insan böyle konuştukça rahatlıyor çok evham yaptım son zamanlarda rahatsızlığımdan dolayı 🙏
zeyinci brfnbt benimde baya ağrılı geçiyor korkutuyor insanı işte bir şey daha sorabilir miyim bağırsaklarda çok hareketlenme oldu benim ilaçlar mı yapıyor acaba 🤔