Hanımlar kızım üç yaşına girmek üzere şurada 1,5 ayimiz kaldı . sınıflarında yedi kişiler okulunu ve öğretmenini çok seviyor her gün sabah okul açıldı mı diye soruyor evde de genelde mutlu bir çocuk. bir tane kız çocuğu kızıma takmış durumda öğretmenleri de bu ifadeyi kullanıyorlar doğruluyorlar yani. ittirme , vurma, benimle oynayamazsın deme. geçen gün elini çizmiş sürekli evde bu kızın adı geçiyor beni ittirdi , bana vurdu vs . Sen öğretmenine söyledin mi yapamazsın dedin mi diye tembihliyorum ama bir işe yaramıyor biraz fazla uyumlu bir kızım var sessiz kalıyor. Bu kızın saçları kısacık kızımdan da üç ay kadar küçük evde de aileyle inatlaşan bir çocukmuş. Benim kızımın saçları uzun kıskandığını düşünüyoruz yani. Sınıf değişikliği rica etmek istiyorum zira çünkü kreş’in başında olan öğretmeni ile sınıflara adetten dolayı ayrılmıştı başka öğretmene geçmişlerdi ilk öğretmeni ile devam etsin istiyorum bu konu hakkında yarın müdürü ile konuşacağım çok mu evham yapıyorum bunları da ögrenmeli mi bilemiyorum yaşı çok küçük olduğu için tedirginim daha ilk kreş tecrübesi travma ile sonuçlansın istemiyorum daha gidecek çünkü kreşe. Bana önerilerde bulunur musunuz