anonim17 birkimse onu bırakınca dökülme başlar mı yine ya ben değerlerime baktırdım hiçbişey yok ama artık nefret ediyorum saçlarımı açmak bile istemiyorum heryere dökülüyolar aynayada bakmak istemiyorum o kadar beni hayattan soğuttu
[silindi] birkimse Farklı sebepten dolayı mı? Değeri yükseliyor mu yoksa yerinde mi sayıyor diye belli bir süre her şu bakıyorlar. Rüzgar, artık 3 ay da bir gidecek kontrole.
[silindi] birkimse Kireç çok fazla değil mi gerçekten. Başka sebebi olamaz ya. Bir çok öneri geldi şampuan konusunda. Arada kaldım 🫣