Yaklaşık 15 gün önce yaşadıklarımı yaşıyorsunuz
Öncelikle yalnız olmadığınızı ve bu sürecin geçici olduğunu bilin isterim
Benim bebeğimde küvezde kaldı doğumdan sonra ve yeniden oraya girme ihtimali dahi beni mahvetti o süreçte sarılık sürecinde
Lütfen korkmayın, gerekiyorsa mama takviyesi verip sarılığı atlqtın emmesine takılmayın olabildiğince uyandırıp topuğunu bastırqrak altını değiştirerek uyandırın ve besleyin
Ardından emme git gide düzene giryor ama biberonla beslemeyin
Eds denen yöntemi araştırın bir de şırınga ve serçe parmağınızla besleyin
Biberon ne marka olursa olsun meme reddi yapıyor biz 10. Günden sonra bir de meme reddi yaşadık.
Sizleri çok iyi anlıyorum…
Bebeğinizle bol bol ten tene temas yapmanızı öneriyorum 🥹💙
Bu süreçleri dahi keyifle hatırlamanızı ümit ediyorum…
Sağlık sıhhat ve sevgiyle kalın…