Merhaba hanımlar,
Doğum için olumlu deneyim yaşadığınız bir hastane önerebilir misiniz? Bahçelievler’de oturuyorum, bu çevrede bir yer olursa çok sevinirim. Bu benim ikinci hamileliğim. İlk bebeğimi Cam Sakura’da doğurdum ve maalesef çok kötü bir deneyim yaşadım, benim için gerçekten travmatik oldu. Birkaç ay sonra komplikasyon yaşadığımda Sadi Konuk’a gitmiştim ve orada da iyi davranılmadı.
Açıkçası yeniden doğum yapma konusunda çok korkuyorum ve özel hastaneler de çok pahalı. Tavsiyelerinize gerçekten ihtiyacım var.