minikurabiyeninannesi 3 yaşta böyle bir dönem var bence. Sizi yoracak kısım çok hareketli olması olur okul döneminde. Arkadaşımın oğlu da aynı 4.5 yaşında telefona bile ayakta bakar mesela şuan kızımla aynı okula gidiyorlar bir hevesle başladı ama sıkıldı adapte olamıyor. Oturmayı sevmediği için etkinlik kelimesini duyunca ağlamaya başlıyormuş okulda. Biz kendi çocuk doktorumuza danıştık çocuk psikiyatri görsün derim dhep olabilir dedi. Ama sizin yaşınız küçük, ilk torun ayrıcalığı da olabilir.
Paylaşma konusunda benim kızımda öyleydi ama asla paylaş demedim ben. Bununla ilgili görüşlerde var. Kendi için kıymetli olan bir şeyi benim zorumla paylaşmasın. Biri arabamı, telefonumu istese bende vermem misal. Kardeşi bir şeyi istediğinde dahi paylaşmak zorunda değilsin deriz hep kendisi karar verir. Bir uzman görüşünden faydalanın belki sizin göremediğiniz bir şeyi o görür derim ben 🌸