Doğduğundan beri kucakta uyuyor. Şuan 21 aylık. Öğle uykusunu uyumakta zorlanıyor. Sürekli direniyor uyumak istemiyor. Şimdiden öğle uykusunu bırakmak istemiyorum ama gerçekten çok zorluyor. Nasıl çözüm bulabilirim 21 ay için uyku eğitimi çok geç mi? Önerileriniz var mı?