iremm58 lavinia54 hipp kullannıyoruz ilk doğduğunda sma comfort kullandık kusma ve kabızlık yaptı sonra hipp geçtik 6 aylık oldu hala hipp kullanıyoruz
Melisa_ lavinia54 ilk başlarda hipp kullanmıştım kilo bakımından sindirim açısından cok memnundum gayet güzeldi yani şimdi 2.5 yasinda bebelac kullanıyoruz bazende sut veriyorum Cicibebeyle beraber 🌺
1sen1ben1debebekk lavinia54 2.5 ay Bebelac kullandım güzel kilo aldırdı sonra değiştirmek istedim golden goat sipariş ettim ama kargo gecikti mama da bitti markette hipp gördüm aldım maalesef kusma yaptı bebeğimde