Canım çok haklısın gerçekten uyumayan çocuk çok zor .. ama bebeğinin sana hayatı dar etmek gibi bir derdi yok, lütfen ona kızma. Benim kızım o kadar çok uyurdu ki , bana çocuk bakmak büyütmek çok kolay gelmişti . Ama şimdi oğlum hiç öyle değil , çok kısa uyuyor ve en ufak bir seste uyanıyor. Ben den dün eşimin omzunda hüngür hüngür ağladım uyumak istiyorum yeter artık diye … ve bugün evde mutfak lavabosu tıkandı . Yani normalin dışında yorucu bir gün geçiriyorum . Ailen eşin kv kimden destek alabiliyorsan al ve kendin fırsat buldukça uyuyup dinlenmeye çalış . Ben de bu uyku eğitimi için instadan birine yazdım baksın cvp bekliyorum . Benimki gece çok sık uyanıyor , gündüz kısa ve az uyuyor .