Bebeğim 6.5aylık aslında herşeyi yalıyor dişi çıktığı için ama parkta salıncakta bi kaç salladım hoşuna gitti ama heryeri yalıyor daha da çok küçük siz böyle durumlarda götürmüyor musunuz ya da bir çözümünüz var mı mesela keşke salıncağı silebileceğimiz bir ürün olsa var mı kullandığınız bişiler