baby45374_ Bir ay önce normal doğum yaptım nasıl korunsam bilemiyorum hiç doğum kontrol hapı kullanmadım yüzde yüz koruyucu bişey yok ama riske atmak istemiyorum haplar hormon bozukluğu falan yapar mı hap kullanırken geri çekilme de olmalı mı yardımcı olur musunuz
etuerk baby45374_ bence kişiden kişiye değişiyor bazı kadına hap yaramıyor bazı kadına spiral. Kişi deneyim yaparak bulmalı. Ben mesela evlendiğim zaman 2 sene hapla korundum sıkıntı olmadı. Şimdi ikinci bebeğimi aldım artık çocuk düşünmüyorum yine emziriyorum ama hap kullanıyorum
Asyaveannesi04 baby45374_ 6 senelik evliyim hep kondom ile korundum, bebek istediğimizde bıraktık kondomu, spralde denedim aşırı kanama yaptı ve çıkarmak zorunda kaldım. Şimdi 2.bebeğime hamileyim doğumdan sonra deri altı implant düşünüyorum o baya iyimiş bakalım
_tugcee baby45374_ Bu konuda fikrim yok ama ben spiral ile korunuyorum 10 yıllık olandan, hiçbir sıkıntı da yaşamadım
aysebb baby45374_ Hap artı geri çekilme veya hap artı prezervatif yapılabilir. Ben 40 ımdan beri hap kullanıyorum öncesinde hiç kullanmamıştım alıştım. 2 yıl olacak yani bazen sadece hap bazen hap artı geri çekilme olarak ilerledik
baby45374_ etuerk deneyerek öğreneceğim o zaman hap ile devam edesim var ama yine de hamile kalırım diye de çok korkuyorum açıkçası şu an yeni doğum yaptığım için 😀
baby45374_ etuerk benimde iki çocuk var çok şükür rabbim isteyene nasip etsin inşallah düşünmüyorum yani bende riske de etmek istemiyorum sağlama almak istiyorm
baby45374_ Asyaveannesi04 bende az önce onun videosuna baktım nasıl bişey mis diye ama en sağlamı o gibi de tedirgin oldum izlerken
Padfoot Asyaveannesi04 ben 3 ay önce taktırdım çok çok memnunum. En yüksek koruma sağlayan yöntem. Ama ben tabi prezervatifle korunmama rağmen 2. ye hamile kalınca şimdi hem implant hem prezervatifle korunuyorum.
berengunes Yüksek riskli gebelikler yaşadığım için son doğumda bağlattım ama öncesinde kondomla korunduk 6 sene bir sıkıntı yaşamadık doğru kullanıldığına emin olunca birşey olmuyor bence
27m Asyaveannesi04 yaa implant hormonlu oluyormuş ya kılo vs yapma durumu da varmıs sprıal ve onun arasında kaldım bende bilemedim
yanissa baby45374_ emzirirken hap kullanılıyor mu bende arıyorum yöntem prezervatifle eşim hiç bir şey hissetmediğini söylüyor yalnızca geri çekilme yapıyoruz korkuyorum bende
yunussemre yanissa emzirirken kullanılmıyor diye bilmiyorum aynı durumu söylüyor eşimde ama bu şekilde bebeğim 7 aylıkken hamile kaldım
gulsah212346 yanissa emzirirken hap kullanılır ben emziriyorum ve hap kullanıyorum doktorum kendi de emzirme döneminde kullandığı hapı önerdi aldım 1 senedir de kullanıyorum hiç sorun yaşamadım hiç bi yan etkide etmedi cerazette ismi gönül rahatlığı ile kullanabilirsiniz
27m yunussemre off en korkulu rüyam 7 aylık bebegım var benımde gerı cekilme yöntemi kullanıyoruz Çok iyi de yöntem degıl ama malesef gecen ay bi hamilelik süphesi yasadım neyski regl oldum O yüzden sprıal taktırmayı düşünüyorum en yakın zamanda….
yanissa yunussemre öncekinde hemen gebe kalmışmıydınız biz biraz ugrastık 4 sene geri çekilmeyle korunum sonra 7-8 ay ugrastık yani eşimde ona güveniyor ama bebeğim 3 aylık henüz korkuyorum o yzden
cagla97 yunussemre nasıl hamile kaldınız korunurken mi 😵💫 bizde güya korunuyoruz ama bu ay reglim gecikti felaaket korkuyorum daha bebeğim 8 buçuk aylık